Eventy promocyjne

Tak jak dla działów human resources głównym obszarem potencjalnej współpracy są eventy skierowane do pracowników, tak dla działów marketingu i sprzedaży najważniejszym elementem oferty event-factory są eventy prosprzedażowe, akcje promocyjne, samplingi czy kampanie produktowe oraz launching nowych produktów, nastawione na komunikację z masowym, ale wyselekcjonowanym i świadomie wchodzącym w interakcje z marką konsumentem.

Podobnie jak w pozostałych segmentach oferty, tak i w tym przypadku, trudno poprowadzić jednoznaczną granicę pomiędzy nimi. Prosprzedażowo oddziaływać mogą na konsumentów nie tylko akcje promocyjne, samplingowe, ale także festiwal, który wspiera dana marka, czy impreza masowa w formie koncertu czy spektaklu, który jest nią brandowany. Oferta w tym zakresie jest bardzo szeroka, a poszczególne formaty poddane są nieustannej ewolucji.

Oprócz standardowych działań w zakresie promocji produktowych jak akcje samplingowe i promocyjne, czy premiery produktowe tworzymy kompleksowe rozwiązania w zakresie indywidualnych stoisk targowych czy przestrzeni ekspozycyjnych. Oferujemy także zintegrowane akcje marketingowe, które łączą w sobie różne platformy komunikacji: implementujemy działania w internecie pomagające zwiększać zasięg i przygotować grono bezpośrednich odbiorców podczas eventów w świecie rzeczywistym. Realizujemy różnego rodzaju formaty ambientowe, sprawnie posługujemy się video, flashmobem, prowokacjami i spycustomer acts tworząc wyjątkowy kontent wiralowy. Realizujemy także gry miejskie, tworzymy instalacje ambientowe.


W roku 2013 i 2014 zrealizowaliśmy wspólnie z partnerami TVN, RMF FM oraz agencją Starcom Mediavest akcję promocyjną dla brandu Milka pod nazwą Milka Moje Miasto się Przytula (Wybierzmy Najmilsze Miasto w Polsce - 2014), za którą otrzymaliśmy główną nagrodę MP Power Awards za najlepszy event promujący markę.