Wszystkie cele osiągnięte - sukces działań dla Milki
Wyprodukowaliśmy najlepszy w 2014 roku event będący elementem promocji marki! Wybieramy najmilsze miasto w Polsce to akcja o której usłyszał cały kraj. Zaangażowaliśmy tłumy, największe media i sprawiliśmy, że nasz klient osiągnął wszystkie założone cele marketingowe!
AkcjaMilki podzielona została na kilka etapów. Pierwszym było stworzenie strony internetowej i ogłoszenie konkursu na najmilsze miasto w Polsce. Do wszystkich Urzędów Miasta dotarła wiadomość o rywalizacji miast, w której do zgarnięcia poza tytułem była kwota pół miliona złotych przeznaczonych na promocję. Drugi etap stanowiły tzw. prowokacje. To akcje przeprowadzone w miastach prowadzących w konkursie wedle naszych autorskich scenariuszy. Prowokacje to tzw. pranki kręcone z ukrytej kamery. Ich celem było sprawdzenie, czy mieszkańcy miast skłonni są udzielać sobie wzajemnie pomocy, czy potrafią być mili dla obcych ludzi. Dokumentacja filmowa pozyskana w ramach tych akcji była stopniowo uwalniana w sieci. Gdy wybierano już 3 miasta finałowe przeszliśmy do kolejnego etapu. W wyłonionych miastach najpierw organizowane były flash moby sprawdzające, jak ich mieszkańcy są w stanie współpracować, by zrobić dla innych coś miłego. Następnie odbyły się 3 równoległe imprezy masowe – w Krynicy Zdroju, Augustowie i Rawie Mazowieckiej.
Finały składały się z występów scenicznych znanych gwiazd, konkurencji konkursowych, stref atrakcji i relaksu. Wszystkie wydarzenia były relacjonowane przez partnerów medialnych RMF FM oraz TVN.
Od strony produkcyjnejmusieliśmy przede wszystkim wykazać się kreatywnością i pomysłami na dogranie trudnej logistyki. Kampania posiadała także cały ekosystem działań formalnych (uzyskanie pozwoleń), eventowych, telewizyjnych, radiowych i internetowych, które udawało nam się zgrabnie zgrywać w czasie i przestrzeni. Co najważniejsze spełnione zostały wszystkie oczekiwania klienta dotyczące tego projektu. Pod koniec roku wspólnie odebraliśmy za ten projekt nagrodę MP Power Awards w najbardziej obleganej zgłoszeniami kategorii Event/Promocja Marki.
Finały składały się z występów scenicznych znanych gwiazd, konkurencji konkursowych, stref atrakcji i relaksu. Wszystkie wydarzenia były relacjonowane przez partnerów medialnych RMF FM oraz TVN.
Od strony produkcyjnejmusieliśmy przede wszystkim wykazać się kreatywnością i pomysłami na dogranie trudnej logistyki. Kampania posiadała także cały ekosystem działań formalnych (uzyskanie pozwoleń), eventowych, telewizyjnych, radiowych i internetowych, które udawało nam się zgrabnie zgrywać w czasie i przestrzeni. Co najważniejsze spełnione zostały wszystkie oczekiwania klienta dotyczące tego projektu. Pod koniec roku wspólnie odebraliśmy za ten projekt nagrodę MP Power Awards w najbardziej obleganej zgłoszeniami kategorii Event/Promocja Marki.