Lenny Kravitz i latająca reklama
Loty balonem reklamowym, sterowce i reklamy ciągnięte przez samoloty.
Aeromarketing w event-factory. Wprowadzamy na rynek reklamę wizualną z wykorzystaniem samolotów, sterowców i balonów na ogrzane powietrze.
Spektakularne akcje promocyjne na lądzie, wodzie i w powietrzu. Tak w skrócie można określić działania prowadzone przez event-factory w ramach kampanii reklamowej dla jednego z klientów: Alpha Krakow Development. Loty reklamowe balonem na ogrzane powietrze to nic
odkrywczego. Jednakże nie w tym przypadku. Najnowsze dziecko event-factory łączy bowiem w sobie zalety aeromarketingu (reklamy powietrznej) z działaniami guerilla marketingowymi i marketingiem partyzanckim. Została przeprowadzona kilkukrotnie, jednakże najbardziej
spektakularnym i efektywnym był lot balonem reklamowym podczas imprezy masowej Wianki 2009 z udziałem gwiazdy: Lenny’ego Kravitza (oczywiście bez jego wiedzy i zgody).
Zdumiona 100 000 publiczność oczekująca na występ gwiazdy miała okazję podziwiać przelot balonu na ogrzane powietrze z gigantyczną reklamą Garden Residence nad wzgórzem Wawelskim w Krakowie w pobliżu miejsca imprezy.
event-factory bowiem to nie tylko fascynujące eventy, organizacja zapierających dech w piersiach koncertów plenerowych i imprez masowych z udziałem kilkudziesięciotysięcznej widowni. event factory, to także agencja aktywnie działająca i odnosząca sukcesy na polu kampanii reklamowych i promocyjnych. Preferujemy realizację kampanii i akcji promocyjnych o nietypowym charakterze, gdzie wykorzystywane są nietypowe narzędzia i formy komunikacji marketingowej. I tak w opracowywanych strategiach komunikacyjnych chętnie łączymy aktywności w dziedzinie alternate reality gaming z grami miejskimi prowadzonymi na żywo. Nie
stronimy także od działań ambient marketingowych i guerilla marketingu. Wprowadzamy w życie także nowatorskie rozwiązania, niespotykane i niestosowane dotychczas w Polsce, jak na przykład aeromarketing (definicja własna event-factory określająca wszelkie formy reklamy
wizualnej eksponowanej w formie obiektów latających lub z wykorzystaniem statków powietrznych – samoloty, helikoptery, sterowce i balony na ogrzane powietrze).
Aeromarketing czyli Aerial Advertising, AirSign, Skywriting to jednym słowem i po polsku różne formy reklamy latającej lub reklamy lotniczej. Tak na innych jak i na tym przykładzie widzimy, że język angielski jest bardziej łaskawy dla wszelkich pojęć marketingowych i lepiej sobie radzi z nowymi pojęciami. Tenże aeromarketing to wszelkiego rodzaju reklama wizualna eksponowana przy wykorzystaniu statków powietrznych. Historia aeromarketingu związana jest z amerykańską marynarką wojenną i jak większość wynalazków wojskowych została następnie wprowadzona do użytku cywilnego. W latach trzydziestych XX wieku, tuż przed II wojną światową U.S. Navy wykorzystywała bandery ciągnięte przez samoloty do ćwiczeń w zakresie obrony przeciwlotniczej jednostek marynarki wojennej.
Jak wspominaliśmy wcześniej ta akcja reklamowa była elementem szeroko zakrojonej kampanii promocyjnej prowadzonej dla Klienta w związku z wprowadzeniem przez niego na rynek zagregowanego produktu dewelopersko-finansowego. Kampania realizowana była w dniach 1 marca 2009 – 15 lipca 2009. Kazus lotu balonowego z reklamą Garden Residence nad 100 000 publicznością imprezy masowej organizowanej przez miasto to klasyczny przykład dobrze zaplanowanej i przeprowadzonej akcji marketingu partyzanckiego. Bez konieczności występowania w charakterze sponsora koncertu Lennego Kravitza w spektakularny sposób i przy stosunkowo niskich nakladach finansowych udało nam się dotrzeć do bardzo
szerokiego spektrum odbiorców. Loty reklamowe balonem ze względu na ekstremalnie wysoką zauważalność i mobilność lokalizacji pozwala na efektywny kontakt z reklamą szerokiego
spektrum odbiorców. Powtarzalność działań aeromarketingowych pozwala na szybkie zapamiętanie reklamy (szybszą niż outdoor) oraz może budować renomę, prestiż produktu ze względu na kontekst sportu balonowego. Patrząc z punktu widzenia budżetu, efekty kampanii aeromarketingowych (ilość kontaktu z reklamą, zapamiętywanie) mogą być porównywalne z
targetowanymi kampaniami telewizyjnymi przy zaangażowaniu wielokrotnie niższych kosztów (jedna akcja aeromarketingowa to kontakt z grupą min. kilkudziesięciu tys. osób). Zalecane jest jednak precyzyjne planowanie terminu i lokalizacji tych akcji, dla osiągnięcia maksymalnego efektu (np. podczas imprez masowych etc). Zapraszamy wszystkich chętnych do sprawdzenia możliwości organizacji tego typu akcji reklamowych. Polecamy także wykorzystanie innych form aeromarketingu takich jak na przykład makiety produktowe w formie gigantycznych, latających struktur helowych.
Usługi w zakresie lotów balonowych, smoków Teatru Groteska czy też innych latających struktur reklamowych to interesująca propozycja wzbogacenia projektów takich jak imprezy firmowe, pikniki czy akcje promocyjne.
odkrywczego. Jednakże nie w tym przypadku. Najnowsze dziecko event-factory łączy bowiem w sobie zalety aeromarketingu (reklamy powietrznej) z działaniami guerilla marketingowymi i marketingiem partyzanckim. Została przeprowadzona kilkukrotnie, jednakże najbardziej
spektakularnym i efektywnym był lot balonem reklamowym podczas imprezy masowej Wianki 2009 z udziałem gwiazdy: Lenny’ego Kravitza (oczywiście bez jego wiedzy i zgody).
Zdumiona 100 000 publiczność oczekująca na występ gwiazdy miała okazję podziwiać przelot balonu na ogrzane powietrze z gigantyczną reklamą Garden Residence nad wzgórzem Wawelskim w Krakowie w pobliżu miejsca imprezy.
event-factory bowiem to nie tylko fascynujące eventy, organizacja zapierających dech w piersiach koncertów plenerowych i imprez masowych z udziałem kilkudziesięciotysięcznej widowni. event factory, to także agencja aktywnie działająca i odnosząca sukcesy na polu kampanii reklamowych i promocyjnych. Preferujemy realizację kampanii i akcji promocyjnych o nietypowym charakterze, gdzie wykorzystywane są nietypowe narzędzia i formy komunikacji marketingowej. I tak w opracowywanych strategiach komunikacyjnych chętnie łączymy aktywności w dziedzinie alternate reality gaming z grami miejskimi prowadzonymi na żywo. Nie
stronimy także od działań ambient marketingowych i guerilla marketingu. Wprowadzamy w życie także nowatorskie rozwiązania, niespotykane i niestosowane dotychczas w Polsce, jak na przykład aeromarketing (definicja własna event-factory określająca wszelkie formy reklamy
wizualnej eksponowanej w formie obiektów latających lub z wykorzystaniem statków powietrznych – samoloty, helikoptery, sterowce i balony na ogrzane powietrze).
Aeromarketing czyli Aerial Advertising, AirSign, Skywriting to jednym słowem i po polsku różne formy reklamy latającej lub reklamy lotniczej. Tak na innych jak i na tym przykładzie widzimy, że język angielski jest bardziej łaskawy dla wszelkich pojęć marketingowych i lepiej sobie radzi z nowymi pojęciami. Tenże aeromarketing to wszelkiego rodzaju reklama wizualna eksponowana przy wykorzystaniu statków powietrznych. Historia aeromarketingu związana jest z amerykańską marynarką wojenną i jak większość wynalazków wojskowych została następnie wprowadzona do użytku cywilnego. W latach trzydziestych XX wieku, tuż przed II wojną światową U.S. Navy wykorzystywała bandery ciągnięte przez samoloty do ćwiczeń w zakresie obrony przeciwlotniczej jednostek marynarki wojennej.
Jak wspominaliśmy wcześniej ta akcja reklamowa była elementem szeroko zakrojonej kampanii promocyjnej prowadzonej dla Klienta w związku z wprowadzeniem przez niego na rynek zagregowanego produktu dewelopersko-finansowego. Kampania realizowana była w dniach 1 marca 2009 – 15 lipca 2009. Kazus lotu balonowego z reklamą Garden Residence nad 100 000 publicznością imprezy masowej organizowanej przez miasto to klasyczny przykład dobrze zaplanowanej i przeprowadzonej akcji marketingu partyzanckiego. Bez konieczności występowania w charakterze sponsora koncertu Lennego Kravitza w spektakularny sposób i przy stosunkowo niskich nakladach finansowych udało nam się dotrzeć do bardzo
szerokiego spektrum odbiorców. Loty reklamowe balonem ze względu na ekstremalnie wysoką zauważalność i mobilność lokalizacji pozwala na efektywny kontakt z reklamą szerokiego
spektrum odbiorców. Powtarzalność działań aeromarketingowych pozwala na szybkie zapamiętanie reklamy (szybszą niż outdoor) oraz może budować renomę, prestiż produktu ze względu na kontekst sportu balonowego. Patrząc z punktu widzenia budżetu, efekty kampanii aeromarketingowych (ilość kontaktu z reklamą, zapamiętywanie) mogą być porównywalne z
targetowanymi kampaniami telewizyjnymi przy zaangażowaniu wielokrotnie niższych kosztów (jedna akcja aeromarketingowa to kontakt z grupą min. kilkudziesięciu tys. osób). Zalecane jest jednak precyzyjne planowanie terminu i lokalizacji tych akcji, dla osiągnięcia maksymalnego efektu (np. podczas imprez masowych etc). Zapraszamy wszystkich chętnych do sprawdzenia możliwości organizacji tego typu akcji reklamowych. Polecamy także wykorzystanie innych form aeromarketingu takich jak na przykład makiety produktowe w formie gigantycznych, latających struktur helowych.
Usługi w zakresie lotów balonowych, smoków Teatru Groteska czy też innych latających struktur reklamowych to interesująca propozycja wzbogacenia projektów takich jak imprezy firmowe, pikniki czy akcje promocyjne.