Grand Festival w Tarnowie. Muzyka łącząca pokolenia

Zamienić tarnowską starówkę w scenę festiwalową przyciągającą tłumy? 13 września 2014 roku pokazaliśmy, że to potrafimy! Od formalności, przez współpracę z lokalnymi służbami, po technologię sceniczną umożliwiającą realizację gwiazdorskiego programu.

Grupa Azoty zaangażowała nas w przygotowanie festiwalu dla wielopokoleniowej widowni. Grand Festival jest podziękowaniem dla mieszkańcom miasta za ich zaangażowanie w działanie lokalnego oddziału GA.

>Największym festiwalowym wyzwaniem logistycznym, technologicznym i organizacyjnym było umiejscowienie sceny w centrum tarnowskiej starówki, nazywanej perłą polskiego renesansu. Z zagospodarowaniem przestrzeni znajdującej się pod opieką konserwatora zabytków wiąże się konieczność uzyskania wielu formalnych pozwoleń i spełnienia ustalonych prawem wymagań. Zajęliśmy się nimi współpracując z lokalnymi urzędami i służbami. Od pozwolenia na zmianę organizacji ruchu, zabezpieczenie terenu, po zaplanowanie funkcjonowania strefy imprezy masowej.

Klient sam wybrał gwiazdy, które pojawiły się na scenie. My zajęliśmy się ich zakontraktowaniem, negocjacjami i pełną obsługą logistyczną. Widownia festiwalowa przez ponad 7 godzin bawiła się do rytmu popularnych radiowych przebojów. Na scenie pojawili się m.in. Mesajah, Margaret i T.Love.

Mocną stroną Festiwalu była profesjonalna technika estradowa oraz multimedia. Jak zawsze zajęliśmy się przygotowaniem plotu festiwalowego, budową sceny, dopasowaniem nagłośnienia i oświetlenia oraz zaawansowaną realizacja multimediów. Na scenografię składały się nowoczesne ekrany diodowe, na których wyświetlane były autorskie wizualizacje stanowiące miks elementów brandingowych i kadrów wizji kamerowej „na żywo” dedykowanych konkretnym utworom.

Efekty naszych starań zostały docenione zarówno przez festiwalową publiczność, Grupę Azoty, jak i media, które relacjonowały wydarzenie chętnie i wyłącznie w bardzo pozytywnym kontekście. Tym samym udało się zrealizować wszystkie założone cele PR-owe.
Zespół pracowników agencji wykazał się zdolnościami organizacyjnymi, kreatywnością i troską o szczegóły, wyróżniającymi się na tle konkurencyjnych firm.
Elżbieta Łabno
Grupa Azoty