Akcja „Daj się ugościć! Odwiedź Kraków. Odkryj Małopolskę.”
Cztery przejazdy wakacyjnymi pociągami, ponad dwa tysiące kilometrów, blisko tysiąc podróżujących, miliony słuchaczy, ponad 60 gwiazd i gości specjalnych i wreszcie: jedna gościnna Małopolska. Organizatorem kampanii była Małopolska Organizacja Turystyczna, działająca w partnerstwie z Województwem Małopolskim, natomiast producentem agencja event-factory we współpracy z RMF FM (Grupa RMF).
W przeciągu półtora miesiąca na polskie tory wyruszyły cztery wakacyjne pociągi „Daj się ugościć!”, których stację końcowe znajdowały się w najciekawszych i najbardziej atrakcyjnych miastach Małopolski: Krakowie, Nowy Sączu, Zatorze, Tarnowie. Celem akcji była promocja oraz przedstawienie bogatej oferty Małopolski, natomiast głównym tematem promowanie gościnności regionu.
Na pokładzie pociągów pasażerowie mogli spotkać gości specjalnych - gwiazdy polskiej muzyki, sportowców, influencerów, znanych kucharzy, iluzjonistów, kandydatki na Miss Polski oraz kandydatów na Miss i Misterów. W trakcie jazdy podróżujący mieli okazję wziąć udział w koncertach m.in. Blanki, Golec uOrkiestra, Danzela, Gromee i Sary Chmiel, Blue Café czy Natalii Nykiel. Poćwiczyć z trenerkami Martą Kruk i Natalią Damek oraz spróbować dań od Katarzyny Bosackiej, Mikołaja Rey czy Mateusza Gesslera. Łącznie na czterech przejazdach na uczestników czekało ponad 60 punktów programu.
Oprócz ciekawych osobistości ze świata muzyki, sportu i telewizji, celem przejazdów było przede wszystkim pokazanie i zaprezentowanie małopolskiej gościnności. Na pasażerów czekały lokalne produkty - krakowski obwarzanek od przedstawicieli Żywego Muzeum Obwarzanka oraz karpie, borówki i krówki zatorskie z rejonu Doliny Karpia. Nie zabrakło również pań z Domu Malarek z Zalipia, które przeprowadziły warsztaty zdobnictwa zalipiańskiego oraz rozdały tarnowskie, tarninowe korale. Każdy z pociągów przejeżdżał przez Kraków, gdzie podróżujący byli witani przez krakowianki w tradycyjnych strojach, rozdawane były charakterystyczne małopolskie czerwone korale, obwarzanki oraz wianki.
Wydarzenie było szeroko promowane przez partnerów akcji RMF FM. Bilety na przejazdy pociągami były do wygrania w ogólnopolskim konkursie prowadzonym na antenie radia oraz ich stronie internetowej. Wspólnie ze stacją zaplanowano cykl aż 56 miniaudycji, w których czasie dziennikarze i dziennikarki prezentowali szczegóły każdego z przejazdów oraz promowali najciekawsze miejsca w Małopolsce. Wszystkie cztery przejazdy były także na żywo relacjonowana przez korespondentów. Łącznie w pociągach wzięło udział blisko tysiąc podróżujących.
Organizatorem kampanii „Daj się ugościć!” w ramach projektu „Małopolska – cel podróży” była Małopolska Organizacja Turystyczna, działająca w partnerstwie z Województwem Małopolskim oraz Miastem Kraków. Producentem akcji była agencja event-factory z Krakowa we współpracy z RMF FM (Grupa RMF).