9th ABSL Conference 2018

Ponad 1100 reprezentantów biznesu, administracji państwowej i samorządowej, a także przedstawicieli mediów krajowych i zagranicznych po raz kolejny wzięło udział w najbardziej wyczekiwanym wydarzeniu sektora nowoczesnych usług biznesowych w tej części Europy. „Poland. The Place to Grow” – pod tym hasłem odbyła się 9. edycja konferencji ABSL, która między 6 a 8 czerwca zamieniła Poznań w polską stolicę biznesu. Serię wystąpień, paneli dyskusyjnych, spotkań i wydarzeń towarzyszących już po raz trzeci wyprodukowała agencja event-factory.


Po Katowicach i Łodzi przyszła pora na Poznań. Miejsce konferencji nie było przypadkowe. W stolicy Wielkopolski znajduje się obecnie ponad 90 centrów usług dla biznesu zatrudniających 15 tysięcy pracowników. Część główna wydarzenia zorganizowana została we wnętrzach Pawilonu 15 Międzynarodowych Targów Poznańskich będącego kongresową wizytówką miasta. Jego Sala Ziemi zaliczana jest do czołówki tego typu sal w Polsce pod względem funkcjonalnym i akustycznym, co dawało szeroki wachlarz możliwości dla produkcji wydarzenia. W projekt scenografii stworzonej spójnie z identyfikacją wizualną 9. odsłony ABSL wpisany był ekran diodowy o powierzchni 108 m² zapewniający atrakcyjną scenerię wystąpień. Zaprezentowane na nim efektowne intro, będące już znakiem rozpoznawczym wydarzenia, tradycyjnie otworzyło część konferencyjną. Całość oprawiona została systemem oświetlenia scenicznego z głowicami Mac Encore, zastosowanymi po raz pierwszy w Polsce do celów konferencyjnych.

Oprawa jest jedną z najważniejszych wizytówek konferencji. Łączymy treść z częścią techniczną, wykorzystując najnowsze technologie obecne na rynku. Pokazujemy, że w Polsce robimy rzeczy na poziomie światowym.
Wojciech Popławski
Vice President, ABSL

Konferencja ABSL już od lat znana jest jako miejsce wymiany doświadczeń i dzielenia się wiedzą. Tegoroczna część panelowa podzielona została na trzy ścieżki tematyczne: "Ludzie", "Technologie" oraz "Biznes i rynki". Dzięki równoległym transmisjom dyskusji, wydarzenie mogło wyjść poza sale konferencyjne i trafić do szerokiego grona odbiorców również w sieci. 9. edycja ABSL za pośrednictwem mediów społecznościowych dotarła do ponad 56 tysięcy osób na całym świecie. Obok części merytorycznej, konferencja to również wyjątkowa platforma networkingowa. Program wystąpień i paneli dyskusyjnych uzupełniały m.in.: ABSL Welcome Cocktail, podczas którego poznańska Concordia Design zamieniła się w prawdziwy business garden nawiązujący do hasła tegorocznej odsłony, Gala Dinner z udziałem Simona Sineka, ABSL Party zwieńczające pierwszy dzień konferencji, a także ABSL Run łączący networking z pasją do biegania. W tegorocznym cyklu wydarzeń towarzyszących wzięło udział ponad 700 osób.

Wartość networkingowa, spotkania z kolegami, profesjonalistami i praktykami, wysłuchanie tego, co ludzie z całego świata mają do powiedzenia, wspólna zabawa w rozluźnionej atmosferze i słuchanie interesujących speakerów. To są rzeczy, które ludzi tutaj ściągają.
Janusz Dziurzyński
Vice President, ABSL

9. edycja wydarzenia to również ewolucja formy. Miejsce reprezentanta wielkiej polityki, którymi w ubiegłych latach byli m.in. Madeleine Albright, Condoleezza Rice, Tony Blair czy David Cameron, zajął przedstawiciel świata biznesu. Obecność Simona Sineka stanowiła nową jakość konferencji i była odpowiedzią na przybierające na sile dyskusje o liderach, talentach i motywacji. Profesor Uniwersytetu Columbia swoim wystąpieniem oczarował publiczność i wspólnie z zespołem doborowych mówców otworzył nowy rozdział w historii wydarzenia. Całość sprawiła, że tegoroczna odsłona po raz kolejny wypełniła sale konferencyjne, a do grona partnerów ABSL dołączyły kolejne firmy. Jesteśmy dumni, że event-factory ponownie znalazło się wśród nich!

Udało nam się zbudować markę wydarzenia, na które ludzie czekają!
Marcelina Godlewska
ABSL Chief Operating Officer

Zdjęcia

fot. Paweł Stelmach,  www.pawelstelmach.pl